14 Aralık 2011 Çarşamba

Duman / Yuvalandı

Betül Hanımın iletisidir:

Gecen pazar günü bizim sokağın dış kapısında iceri girmek isterken karşılaşdım, arka bacağı yaralı görünce bizim veterine götürdüm. Ayağına pansuman yapdılar, ve grip olduğundan ilaclar verdiler. İc dıs parazit aşıları yapıldı, ve tedavisi tamamlanması icin eve aldım. Fakat benimde sokakdan ölmek üzereykden kurtarmıs oldugum ve simdi 6,5 aylık olan dişi kedim var evde. Bu yüzden yavru erkek kediyi Dumanı Balkona yerleştirdim. Balkon kapalı, mamasını suyunu kumunu ve sicak yatmasi icin kedimin yataklarını koydum. İlacları Cumartesi günü bitiyor. Pansumanı daha aralıklı devam ediyor. Sabah ise gitmeden yanına gidiyorum ilaclarını veriyorum kucaklayip sevip oynadıkdan sonra yine benim kediyle ilgilenip ise, aksam isden gelince yine aynı sekilde. Evde kedim olmasa seve seve sahiplencem, fakat üzülüyorum cünkü sevgiye muhtac oyun sever uyumlu cok sirin bir kedi, ve ilk günden bu yana baya canlandı. Veteriner cins kedi olduğundan cabuk yuvalanır dedi, ama cevremde herkese haber verdim, ama maalesef cevremdekiler ya 3-5 kedi bakdiklarindan veya köpekleri olduğudan sahiplenemiyorlar.
Apartmanda sonrasında öğrendiğim, bir kac zamandır apartman cevresinde dolaşdığı ve iceri girmek istediğini ögrendim.
Sokakda yaşiyamaz daha cok savunmasız ve insanlara sığnaşık.

İstanbul icinde (tercihen Anadolu yakası)sahiplencek sıcak ve sevgidolu bir yuvası olması icin desteğinizi rica ediyorum.



4 yorum:

  1. inaşallah hemen bir yuvaya kavuşur dumancık çok sevimli şansı bol olsun

    YanıtlaSil
  2. İzmit' teyim..Dumana da hiç kıyamadım.İnşallah yakın çevrede sevgi dolu bi yuva bulur.Takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Duman 10 gündür bende, ve cok iyi toparladı, insanlara sığnaşık ve tek isteği sevgi ve ilgi. Ben elimden geldiğince ilgileniyorum. Bacağındakı yaranında iyileşmesine cok az kaldı dedi doktor bugün. Pazar tekrar kontrollü var. Anadolu yakası tercihim demisdim, ama sevgi dolu bir yuvası olup gözüm arkada kalmasın gönlüm rahat olsun istiyorum. Kabul edip sonra vaz gecdik demesinler umut ışığı olup sonra söndürmesinler. İlginiz ve desteğiniz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  4. dumancik yurt disinda yasamasam bir dakika dusunmeden seni alirdim betul hanimdan allah razi olsun onu koruyup kollamis insallah guzelde yuvasi olur

    YanıtlaSil